Liseli

Çıplaklar Sahilde Erkek Arkadaşımla Seks

Ciplaklar Sahilde Erkek Arkadasimla Seks

Herkesin tatil goa biraz izin sevdiğini düşünmek istiyorum, eğer benim için bir şey fark etmez ama tatilde olduğum zaman azgın, çok azgın olsun, ben erkek arkadaşımla güneş onun, kaygısız tutumu ya da sadece vakit geçirmek bilmiyorum .Tatilde geçen yaz Avrupa’da popüler bir turizm merkezi için gittik, sonsuz güneş, güzel mavi bir deniz ile kutsanmış bir kez adını ama alışkanlık, ve harika yemekler . İki hafta boyunca orada tatil yapıyorduk, güzel bir sahil konumu harika bir otel ve .Bir gün sahilde yürüyüş yaparken bizi de olmayan bir şeye rast geldim de biz bekliyoruz . Çıplaklar Plajı .Tüm çıplak oldukları dışında yüzlerce kişi, yürüyüş, güneşlenme, plaj oyunları oynamak, yüzme, yeme ve genellikle iyi vakit geçiriyor, normal bir plaj gibi görünüyor . Sahilde bir bekçi, tamamen çıplak, yarak onun gururlu ve mükemmel bronzlaşmış vücudu gözlerimizin önünde bize yaklaştı kadar ikimiz de gözlerimizi iman edemedim, geziniyor devam ettik . Çıplak olmak gerekir sahilde olduğunu söyledi, sıkı kıyafet politikası oldu . Ona teşekkür ettik ve birbirlerine baktı, onu ne yapacağız? .Bizi etrafına baktı, hiç kimse dikkat etmiyordu, kimse bilmiyorduk ve ben de soyunmaya başladık . Taşıdık olarak küçük kot gömleklerimi çıkardım ve sonra çözdü bikini benim erkek arkadaşım yüzme onun şort aşağı çekti ve ikimiz de sahilde yürüyüp elini tuttu .Vücudumuzun güneş kadar parlak olduğunu, meme uçlarım heyecan ve gözlerimi sahilde herkes bakıyor darting dik .Her saniyesini çok sevdim .Henüz gördüğümüz en genç çifttik ama sadece heyecan verici olduğu için eklenen bazı çiftler bize bak fark ettim sahilde yürüyüp ve erkekler uzun uzun göğsümde kalıyor olabilir, diye düşündüm . Yıllardır geri geldiğimiz yere dönmeden önce yürüdük, hem de inhibisyon git sahilde izin verdik ve ertesi gün gelip çıplak bütün gün geçirmek olduğunu söyledi . Nudest Sahilde Bütün Gün Geçirmek İçin Karar Verdik .Ertesi sabah benim kedi traş ettim ve geri çıplaklar plajına gittik . Sevdik bir yer bulduğumuzda soyunarak, havlu uzandı ve hafifçe iki kayalar ile çevrili olduğumuzu temin ve güneşlenme tamamen çıplak başladı .Bacaklarım biraz yayıldı ve geçmiş yürürken herkes benim kedi görebiliyordu farkındaydım, düşüncesi bile aklımı başımdan alıyordu . Yabancılarla sıkı sadece nasıl olduğunu bilmek ve benim kedi mükemmel bir heyecan ve bacaklarımı daha geniş bile karar verdim . Erkek arkadaşım biraz dik olduğunu ve orada onu becermek istedim ve sonra .Bu gün bir başka ellerimizi tutun, sahilde çıplak onu görmek orada boşalmak istememe neden oldu kalamadım düşündük gitti ve sonra da benim için aynı şeyleri hissettiğini . Öpüşmeye devam ettik ve orada kızgın güneşte yatarken benim meme üzerinde parmaklarını çalıştırmak bile . Bir noktada biraz fazla uzak yapma iken dağıldık, bacaklarımın arasında parmaklarını ve onun ereksiyon aldım, yukarı ve aşağı kalın dik horoz hareketli ve sonra boynunu öpmeye itti . Neredeyse bir tane kapalı kendimizi gözetlemek zorunda kaldık, benim kedi ıslak geçmiş ve herkes yürürken sırılsıklam ıslak kedi benim ve erkek arkadaşımın dik horoz azgın görmüş olabilir sırılsıklamdı .Güneş yavaş yavaş kalabalık değişen fark ettim ki dibe kadar değildi, çiftler eğleneceğiz ve insanların aslında orada sahilde mastürbasyon vardı . Belki de herkes gibi şakacısın yani katılmaya karar verdik, bir tane öpüşme ve son derece birbirine temas uygunsuz olduğunu düşündük .Önce dik horoz karşı öğütmek erkek arkadaşım üstünde olduğumu biliyordum ve izleyicilerden bir grup, üç adam ve bir kadın bize bakıyor ve performansımızı izlediler yavaş yavaş kendilerini dokunmak vardı . Herkes bir inilti duydum kadar bizi izlediğini fark etmediğimi Bizi arkadan gelir . Bir adam bize bakıyor iken mastürbasyon, sadece erkek arkadaşı benim horoz karşı taşlama devam ettim onu bırak, şimdi içimde onun horoz koymak için izin vermedi .Herkes Çıplaklar Plajda Seks Yaparken Bizi İzliyordu .Heyecan vericiydi . Şimdi daha fazla inilti duydum ve sonunda erkek arkadaşım damlayan benim içinde onun horoz slayt izin vermek için ıslak bir karar verdim . Bizi izleyen insanlar beni sadece arkadan görebiliyordu ama yine de emin gerçekleştirmek için yaptım . Erkek arkadaş horoz yukarı ve geri dönmüş, beni ve onu çekerek ve ileri geri sallanan, bronzlaşmış kalçalarıma dokunmaya olduğunu ve daha hızlı gitmek için bana yalvarıyor .Bizi izleyen üç adam ve bir kadın artık dokunmak kendilerini ve bir adam izledim onlar köpek tarzı kadın bile vardı . Üç adam bizden çok daha büyüktü ama kesinlikle çarpıntı horoz serbest gösteri ama görünüyor zevk aldıklarını .Bu yüzden onun horoz üzerine geri geri biraz benim klit yalın ve dokunmaya karar verdim kendime çektim önce yüzüm, göğüs ve gövde tam bir görünümü vardı, o benim erkek arkadaşım yüzünü diğer tarafa çevir yapmamı söyledi ve yaptım . Bu vahşi tüm kadın, erkek dokunmadan inlemeye başladı kendilerini Bindirmeler ve adamları artan götürdü . Hızlı hafifçe geriye yaslandı ve benim klit ile oynadığı gibi elinden geldiği kadar horoz damarlı geri onun mil aşağı benim sıkı ile çektim, ıslak kedi damlayan erkek arkadaşlarıma geri dönmek istedim ve beni içine itti .Tam performans veriyor, benim ve hızlı ve o kadar sert horoz itme gibi inilti dışarı verebiliyordu . Kabarık pembe benim meme benim klit geri aldım ve sonra, hayatımın en iyi zaman geçiriyordum .Bizi izleyen adamlardan biri cum başladı, tekrar sıcak beyaz sıvı gibi kum üzerine sızıyordu dışarı başını oynattı .Erkek arkadaşım inanılmaz bir ritim tuttu, benim kedi onun horoz ceket beyaz sıvı başlıyordu . Hala dönen adam büyük final izlemek kaldı . Yumuşak ellerimle sikini eline aldı ve orgazm için tüm yüzüme getirmiş gibi sevgilim dizlerimin üzerine almak bu yüzden mi söyledi, uzun boylu önümde durdu .Tüm yüzüme geldi o cum onun kalın ve sıcaktı ve orgazm onun sert oldu, saçımı tuttu ve kurtarmak için bir saniye gerekiyordu .Hem ayağa kalkma, ben yüzüme cum sildim ve kadın erkek çıkardı ve eşek ona lanet başladı izledi . Hala mastürbasyon yapan adam boşalmak için ve kadın da başladı Bindirmeler durdu ve zevkle shake yaptı bu adamın adını bağırıyor gibiydi . Kıçını doldurmuştu bir kere de onu derin içine boşalmak başladı geldi, onun üstüne çöken .Uzakta ay ışığı her yaz yürüdük ve geri verdi

GF benim en Iyi Arkadasim Becerdin Ve Seksi Kulotlu corap Giyen ben Fu Zaman Buyuk Bir Siyah Horoz Ile Bir Adam ked Sadece Saplak Var Alay Bir Gecelik Bir Iliski Sonrasi Irklararasi Seks Yaptim Ben Fked Benim Gumus Sacli Baba Vegasta Seker Bir Baba Ile Seks Deneyimim Babamla Hukuk Korunmasiz Seks Yaptim b655563uuv17162899 njhnynjynyjy9911827108 b7bhyyub5771041 65h56h56h8231019 njhnynjynyjy995842637 5gv5vv5v5v58757967 njhnynjynyjy991142824 8n88nnttn7812195 weg3434g349552185 b655563uuv23514399 Asian14344931 njhnynjynyjy9923648273 qwerty6ge24938702 Anal21854673 weg3434g341778412 wefwef24087089 7hhhebrttebbuyjy2071567 8n88nnttn24323908 Anal1802315 6b6b64c4c16386297 6hrhrdd26618933 5gv5vv5v5v58604955 7hhhebrttebbuyjy7550982 wefwef17425321 7hhhebrttebbuyjy10742312 g434g34gvw12429972 b655563uuv5582349 Anal2696966 qwerty6ge10023389 6hrhrdd12973504 b7bhyyub24808904 Amateur14602114 8n88nnttn7070555