Bir Ormanda Erkek Arkadaşımla Kamp Yaparken Seks

Bir Ormanda Erkek Arkadasimla Kamp Yaparken Seks

Erkek arkadaşım dışarıda seviyor, her zaman Balık tutma, yürüyüş, açık hava sporları seven bile ve kamp . Garip açık havada kesinlikle hiçbir ilgi var gibi beraber bitirdik nasıl, kirli olmaktan, üşümekten nefret ediyorum nefret ediyorum ve hiçbir şey hiçliğin ortasında bir çadırda uyumak benim için daha az tatmin edici görünüyor onun .Sevgililer Günü için erkek arkadaşıma bir gezi ile beni şaşırttı, romantik bir yerde bir gece onunla . Çok sevinirim söyledi ve mümkün olduğunca mükemmel olsun benim için daha iyi olduğu .Giysi rahat bir çift nereye gittiğimizi bilmiyordum ve gizlice tek ihtiyacım olan bana arabayı toplamış ertesi gün için . Çok heyecanlandım . Önümüzdeki orman için işaretleri gördüm kadar nereye gittiğimizi sürücü koltuğuna bindi ve yola çıktık, hiçbir fikrim yoktu . Ona baktım ve bana gülümsedi, bir yerlerde biliyordu beni alıyordu inanamadım nefret ettim . Bu Seyahat planlama bir sürü koyun vardı ama genellikle sadece izin verdi çok kızgın ama alırdım gibime geldi . Daha samimi erotik hikayeler, Kullanıcı Sunumları için daha bize katılın ve .Bira bizim için küçük bir soğutucu ve yemek bizim için bir kez çadırımıza-rahat pil peri ışıkları ile ameliyat yaptık kurmak oldu ve erkek arkadaşım yiyecek küçük bir BARBEKÜ vardır bile . Ormanda olmaktan nefret ediyordum ama yoktu çabaları ile mutlu olamazdım koymak .Küçük bir yürüme mesafesinde Güney etrafımızda ne olduğunu görmek için gitmeye karar verdik ve hiçbir şey ortaya çıktı . Mil ve özel bir kamp alanı içinde oldukları diğer insanlara rastlamak ne zaman yalnızdık . Şeyler eğleneceğiz başladığında karanlık ve bu başlarken önce çadırımıza döndük .İç kapı açıkken çadırımız vardı, BARBEKÜ hala sıcaktı ama karnımızı doluydu ve sadece bira ormana bakarak yudumlamak ve gökteki yıldızlar kadar olduk .Erkek Arkadaşım Beni Soyunma Çadırımızda Başladı .Tabaklanmış vücut benim şortumu dışı soyulmaya başladı gibi biraz çakırkeyif oldum, o kadar . Çadırın sonunda şortumu gitti ve gömleğini çıkarıyor, beni öpmeye ve onun gibi gülüyor böyle başladı .Bu isnt genellikle ne Kampa gittiğini söyledi . Sadece peri ışıkları yaktı olduğunu çadırımızda şimdi tamamen çıplak ikimiz de vardı . Altıma girdi, benim klitoris yalama ve benim kedi beni derin parmaklıyor sessiz ormana adını inilti çıkardım . Bu kadar açık olduğum için gece sıcaktı ama meme uçlarım hala hard rock vardı, yardım ama zevkten bağıran kalamadım .Erkek arkadaşım diliyle inanılmazdı ve ben cum başladı, suları benim uyku tulumumun üzerine bütün erkek arkadaşlarım üzerine damladığını ve yüz . Sevgilim, nereye gidiyorsun bana nefesimi yakalamak için bekledim gibi çok rahat ve inanılmaz hissettim, benim kedi zevk ve ben çarpıntı oldu . Dizlerimin üzerine tırmandım ve onu aşağı gitti, ormanda cumming özgürlüğü hissetmesini istedim .Sikini emmeye başladım çok zordu . Bu fantezi olduğunu hiç bu kadar zor önce onu hissettim düşünüyorum, diye fısıldadı ve her zaman daha gençti beri ve kamp arkadaşlarıyla gitmek için kullanmıştı . Bu onu daha iyi emmek bile beni teşvik, boğazımdan aşağı bütün horoz aldı ve onun horoz aşağı tükür benim taç çizgisine sürdü . Saçımı tut oldu ve önceden onun tadı ağzıma boşalmak edebilirim . Dört ayak üzerine almak söyledi .Dört Ayak Üzerine Aldım Yani Beni Arkadan Olabilirdi .Yani gövdemi çadır ve kıçımı bizim dışarıdan içeriye, BARBEKÜ artık tamamen soğumuş görüyordum, temiz havanın kokusunu alabiliyordum ve mil gibi görünüyordu ne gökteki yıldızları görebilmem için öne eğildim .Kıçımı içine kendini itti, lube gibi zaten ıslak benim kedi ve sırılsıklam ıslak aletini kullanarak . Anal seviyordum ve o bunu yaptı, beni iterek girdi ve agresif kıçımı ile başladı . Çok iyi geldi, yardım edemem ama inilti edemedim, ben de özgür kılan bir kilometre için kimse bir ormanda istediğim kadar gürültü hissettim .Horoz tarafından gergin gibi kıçımı hissettim, lanet olsun bu kadar zor olduğunu . Cum başladı titremeye ve benim adım inlemeye başladı o, onun horoz üzerine, ve bu kadar hızlı kendime attım . Cum derin patlamaları kıçımı doldurdu ve kıçımı içine onun horoz çarpıntı hissettim . Bana üzerine düştü ve bir süre orada yatmaya çok mutlu giyinmiş ve başını almaya karar vermeden önce uzandık .Çok yakın mesafe içinde birden fazla kişi görebilir miyiz içeride ve küçük bir ışık ile başka bir çadır gördük kadar böyle erotik bir deneyim oldu ve her iki sırıtma edemedim, çadırımız baktık ve peri ışıkları de mükemmel siluetler bizim görebiliyordu ve yeni komşularımız bizi görmüş muydun hiçbir yolu olmadığını fark etti lanet .Sabah erkenden ayrılmaya karar verdik, yüzümüze görmelerini istemiyordu biz . Ancak bu deneyim bana açık havada yeni bir aşk verdi ve o kahrolası doğada ayda bir kez planlıyoruz