Fake Taxi

Balayına Anne Oğul

Balayina Anne Ogul 1 2

Güney Hindistan’dan Aile 4 olarak üyelerimizin, orta sınıf bir aile . Tüm kız kardeşimin evlilik sırasında başladı, ailemle tanıştırayım .Baba shiv Narayan benim 56 yaşında,annem 42 yaşında,kız kardeşi Divya Benim 24 yaşında,22 yaşında rathode kendimi rani .Benim kız kardeşim evlilik sabit birden benim babamın arkadaşının oğlu, o iyi Kazanç ve o iyi durumda yaptığı iş, evlilik gibi çekildiği yer çok görkemli tamamı bizim akrabalar çok mutlu görmek benim kardeşim evlilik, benim annem ve babam da mutlu evlilik sona erdi yolladım onun için damat evi olarak kültürümüzün .Babam çok yüksek otorite arkadaşı var Hint Turizm Bakanlığı subay ve çalışmaları ile çok meşgul, annem gerçekten Şiva adanmış bir ev hanımı, her zaman çok güzel kendisi babam saygı duyuyor ve tipik Hint ev kadını erken 40 onu arar vardır, herkes onu seviyor, o her zaman ev dışında da bir kısım sırasında ve Sari giyer çok büyük göğüsleri hakkında 42f olabilir .18 yaşındaki bu nasıl başladığımı bilmiyorum ama annem tüm hayatım boyunca sadece bir kadını hayal ettim edeli uluslararası çuş yazılım mühendisi olarak çalışıyor, ben sadece katıldı ve sabit kazanç paramla hayatımı çok seviyorum, annemin bir gözü vardı .Evlilik iyi gittiğinde hem ailem mutlu ve hukuk kardeşim ve gelin tarafı başka bir hediye olarak ablam için bir balayı paketi kitap, babama söyledim en iyi yer seçmek için söyledi “her zaman balayı benim için bir rüya gibi simla” daha iyi sadece bu yüzden onu önerdim karar verdiler .Annem evden gitti so Mauritius onu ilk balayı yapmak için almaya karar verdi çünkü babam Turizm Bakanlığı da indirim var ve bizde bu şans için ücretsiz bir paket olarak Mauritius için başka bir teklif aldık babam gibi simla için bir paket kitap Asistanı söyledi, babam çok mutlu olur .Babam çok mutlu olur bunu anneme söyledim, ama kız kardeşim babam ve annem gitmeye karar verdi bu yüzden simla gibi yerine simla tamamı tercih mi .Hint oğul anne seks hikayeleri .Babam annem yakın herMother ile konuşmaya gittim sonra acil gibi pune – hey oğlum nasıl youMe var, her zaman üzgün moodMother hiçbir oğlusun – happyMe ben neden anne – yok yok anne, benimle sorunları paylaşmak, annesi bıraktı, Çok fakir olduğumuz zaman ve bu aile dengesi ama şimdi ablan evlendi ve hayatını bu baba ilk defa ek olarak yerleşmek çok mutlu oluyorum Seyahat anlattı yaptığınız özgür olmak istiyorum işe ihtiyacım var çünkü sonMother benim – hiç bir yere evlendim baban dan beri ayaktayım ama yine repeatingMe bu kaderi görmek çok eğlenceli olacak doğru gidiyoruz hiçbir anne ve anne ben seni sonra bavullarımızı dönelim ve u eve alsoMother temizlemek için yardım ederim – Tamam hazır oluruz kalktık ve bizim Bagaj aldı sabah sonOn, taksiye bindik ve havaalanına gittim, uçuş zaten bizim için ayrılmış happyMe olduğum için sadMother-Evet oğlum alamadım gibi olacak, uçuş sadece elimi bıraktı indiğimizde, kolumu sıkıca tutuyor kalkıyor uçuş sırasında çok gergin olduğunu annem için ilk defa anlaştık, ona güven verdim .Uçağımız Delhi’ye indiği andan itibaren arabaya exchange biz koğuşta sonra trene bindik , yakın otelimize geldik zaten simla soğukluğu hissetmeye başlayınca bize çevrili tüm doğa görmek çok mutlu .Otele sadece çiftler kahrolası dünya basınç geride bırakarak zevk görüyorum görüyorum, annem etrafında tüm genç çiftler görmek çok utangaç olmak nerede balayı çiftlerine ünlüdür .Resepsiyondaki Bay ve Bayan shivnarayan adına memnuniyetle karşıladılar ve sonra sadece babam ve annem yok ama babam değilim dersem o zaman ücretsiz seçenek adı zaten kayıtlı olarak verilecektir değil, aynı anneme söyledim ve o da kabul etti var .Ama onun gibi davranmaya çalış o annem de kesilmiş harika bir gece olmadı bizim tamamen çiçeklerle aletim sertleşmiş, ward çocuk bizim Bagaj davrandı ve bana göz kırptı olduğunu görerek dekore edilmiş oda gösterdiler .Hala 6 oldu .M sabah yolculuğumuza olarak 1daya aldı ve Bana kahvaltı alabilir miyiz ve sayMother sen ne gördün görme için gideceğiz bundan sonra – Evet bu goodMe var kocam ve wifeMother olduğumuzu söyledim çünkü anne üzgünsün – doMe başka ne yapabiliriz oğlum – Tamam anne hazırlan anne sordum ve broughtMother ona Tamam de al sana yün elbise – giy readyİ Tamam ikimiz de yemek salonuna gittiğini gören görüş için çıktık kahvaltımızı yaptık dedi mavi saree altında uzun yünlü bir ceket giymişti, ne zaman gitti biliyor alamadım her şeyi görmek çok mutlu yerlerden bazıları gittik .Booth dağın peek gitmesini tavsiye ederim ertesi gün uyudu ve biz de kabul etti . Yolculuğun şekilde pek çok diğer çiftler de taşıyarak, bu benim göğsüme göğsünü kapalı fırçalama ile göğsüne dokunuyorum, her adım atarken kolumu tutuyor yolculuk korkuyor beri çiftler gibi de hareket ediyoruz zor elde edildi .Anne-bebek çok soğuk olduğundan u tutamıyorum, vücut ısımızı bu yönetebilirsiniz .Hintçe seks hikayeleri ensest .Sonra gözlerini kapattı ve elimde iki göğsünü sert basın başladı tuttum onu öpmeye çalışırken dudaklarımı hissetmeye başladı, ona dudaklarımı koydum, öpüşme ve 10 dakika romancing, birbirlerini gözlerinden saf şehvet ile gözlerimizi almadan kıyafetlerimizi çıkarıp kalktık, yine çıplak birbirimizi öptük bundan sonra biz, annemin bu kadar azgın olduğunu bilmiyordum .Onu yere yatırdım ve yavaşça bacaklarının arasından onu külot kaldırıldı sonra, gözleri kapatarak keyif alıyor, zevkle bacaklarını ayırdım ve çıldırttı koku ve kini koymak ve birbirleriyle sevişmeye başladık, inilti ve onu alt dudak ısırma, dışarıda her itme ile çok ıssız, hiçbir insanın onu kedi yakın gitti, annem echo ile sadece tek bir çadır ve çok soğuk rüzgar ve beni inilti .Aşağı indim ve bana yolculuk yaptı ve önümde suyu tam meme dans, ilk ben sürmeyi bilmiyordu ama beni oturup onu yaptım ve onu barınağa başlar ve bana binmeye başladı bu anı seçti o bana biniyor yaparken göğüslerini sıkmaya devam ediyorum görüyorum .Görüyorum rüya olmalı diye düşündüm ama bu dışarısı soğuk esinti ile babamın yerine annem zevk alıyorum değildir balayı denir, şimdi bir yere götürdüm ve sikimi shhh ahh ha ha “ gibi birbirlerine ve uyuduğu birbirimizin kollarında bir süre çökmeden yaklaşık 15 dakika Sonra söylediği o her itme için onu kedi ram başladı Ben uyandım ilk ben gördüm benim çıplak anne benim sol o çok güzel onu büyük göğüsleri ve eşek, o uyuyan bebek gibi ama bilmiyorum nasıl konuş onunla o zaman uyanık .Hiçbir soğuk rüzgar dışarı çıktım da geldi dışarıda o sırada elbiselerimi giydim ve çadır annem zaten uyanmisti ve Sari giyen, Sari onunla göğüslerini kapattı beni görerek olduğunu girdiğimde çanta kal orada biraz su aldı, dışarıda biraz sonra gelmiştim .LegMother nasıldı anne – okayMe var – yani evet O çadırı terk ettik ve hem sıcak su banyosu yaptık ve yemeği otelimizde ulaştı canAnd ben, annem çoktan yatağa girmiş yatak odasına gittim, şeffaf bir gece giydiği walkMother – beni – asla ve asla hep Sari gece de zaman sırasında giydiği bu kıyafetleri annemi hayal ettim bir bebek gibi uyuyor, artık kendimi kontrol edemiyordum, onun yanında dudaklarını gittim ve öptüm uyan o Korktum ve bir kenara ama elimi tut dönüştü ve oğul meMe sevişmek lütfen – anne sureMother Evet oğlum gel lütfen oldu daonunla onu kucaklamaya gitti ve ikimiz de elbise kaldırıldı ve sonra harika bir seks vardır meMother söyledi çıplak – anne thisMom mutlusun – herMe sordum birbirlerinin kollarında yatarken ki happyMe daha ben mutluyum Evet oğlum – thisMom pişman olacak o kadar gergin olduğumu çok şükür- sen gözlemlemeye devam et, ben senin odanda banyo olduğumda gözetleme olduğunuz resimler benim ve ben bile biliyorum benim külot vardı sonra anne oğlu hikayeler içeren thatMe duyduktan sonra her gün değil yearsİ gelen aptal ne, bu çok daysMom nasıl olmasını istediğini thisMe – – rüyamda gördüm oğlum çıldırdı – anne ne trueMom mi – Evet canım geçen yıl odanı temizlemeye geldim ama kitap buldum .Juicy onun önünü pompalama olsam da ben söyledim .gerçek ensest Türkçe seks hikaye .Benim için simla balayı tüm 5 gün annem oluyor tek bir gündemi vardır, oda her köşesinde siktim, araba kablosu götürdüm ve orada kimsenin haberi olmadan sikti, tepede bu kadar sikiştik ve tepe istasyonu yeni evliler bile becerebilir yeni evliler gibiydik .Tüm 5 günde yaklaşık 18 saat onu siktim